morgoooon!

Gick upp för en timma sen, sjukt segt. Hade ju lätt kunna somna om nu tills jag ska åka och spela match.
Igår var jag typ pepp på att plugga, men nu när jag väl sitter med allt framför mig.
Så bara nej verkligen inte! Asså fan måste plugga nu. Tufft det här.
Så sitter och kollar project runaway istället. M galet bra yeheey.
Måste fräscha till mig med haha! Ser ju förjävlig ut på morgonen. Men tur att man är själv så ingen bryr sig.

Yehaa, möter Värnamo idag, vart det nu ligger?
Och jag är sjukt sugen på att krossa dom. Har ju redan skrapat upp ena armbågen som satan.
Haha, så har bestämt att den ska se ännu värre ut efter matchen, då har jag köttat satan!

Men nu, 100% pluggande. Efter project runaway....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0