nEEErd.

Inte varit hemma på HELA dagen..
Men spelade match idag, vi KLASSADE nässjö, vann med 29-20 och jag är nöjd över min insats!
Efter det drog jag, mamma, vårat "extrabarn" Emma och hennes bror till Donk och tjockade oss. Sen hem till syster, hälsa på Zeke. Deras katt asså. Och sen till IH för att se Cyrus Aflickor spela mot Hallby. Ingen höjdare, men kunde roa mig åt Jossan i alla fall! Hahaha.

Emma då, vårat "extrabarn" som jag så fint kallar det, är en tjej som är handikappad. Vi är som en stödfamilj till henne en gång i månaden. Så är hon hos oss en helg då. Och det blir typ 90 % alltid donk när hon är här hahha!
Men hon är för go den tjejen.

Imorgon blir det ingen uppdatering heller. För då drar vi till Växjö för att piska dom MINST lika hårt. Är fett taggad! Ska bara ladda ner ny musik, tänker inte åka en meter utan ny musik. Bog NONO..
Och när jag ändå håller på kan jag väll bjussa på en ny egobild. Hehueheu.

M, men lagom snygg lol.
Puss på eeer!


Kommentarer
Postat av: Jeeennny

SNYYYYYYYYYYG! MSN?

2011-01-17 @ 09:40:25
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0