sing.

Vaknade för en timma sen typ. Om 2 åker jag mot stan för att träna i mina nya skor. Nomnom, hummel♥
Har ju varit i Katrineholm men Jossan, Erik och Nils (från jönnet). Vi och en antal andra domarpar har dömt Sverigecupen. För er som inte vet så är det en cup för att utse Sveriges bästa landskap. Alla lag är 95or så ja dom är rätt bra.
Vi fick även se landskamper mellan Sverige och Norge med juniorlandslagen. Pisk fick Sverige båda gångerna heeuehu.
Ajaa, jag har haft skitkul hela helgen, men hemma är ju bäst såklart.
Imorgon börjar jag skolan. så HAHA på er alla fuckers som guick upp 7 idag. hahahaha! Kan ni la ha.
Nu ska jag vara hemmafru som vanligt.

Felicia.

Kommentarer
Postat av: LISS

OHH! hummel. lovelove.

UNDERBARA FILLAN JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG FÅTT LÄRA KÄNNA DIG! ILOVEU. ;)

2011-01-10 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0