slappt

åker till staden för att träna om typ 1 timma och 25 min. Fasen vad segt klockan går när man vill att den ska gå fort.
Ajaa, mitt schema i skolan är i alla fall väldigt CHILL!!!

Måndag fm, Engelska. em, Handboll
Tisdag, APU eller prao.
Onsdag, Handboll.
Torsdag fm, Historia. em, Mentorspass, eller typ görvadduvill.
Fredag fm, Svenska. em, Rehab/Pedagogisk Ledarskap/Idrott.

Jag gillar det, för det är vad jag vill läsa. Inga lektioner som är sådär DÖDAMIG, utan bara sånt som jag tycker är kul.
It's NICE!

Justee, sen råkade jag få med mig lite grejer från asex igår. Inget märkvärdigt.
Ett halsband & öronhängen för 40 spänn sammanlagt och en Svart "jeans"kavaj med blommer från HM för ynka 50. Rea sägar jag bara.

HM Loves Elin Kling
Är ganska sugen på skinnjackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0