Uppe innan allt annat!

Pappa väckte mig 5 över halv 8.
När samlas ni?

8...

Fillan, du ska vara i stan om 25..

Ahaaa..

Så var ju bara att ta på sig matchkläderna, gå ner och käka och sen in till stan.
Mötte ett norskt lag. Kulkul!
Fast vi vann emd 35-25... Trodde det skulle vara mer jämnt.

Snart ska jag till Attarpshallen och döma "Lilla VM". Typ 98or. JÄTTEKUL.
Fast lite extra pengar är det ju i alla fall. Sen in till stan igen för att kolla på pappas match / Hallbys A-lag.
Sen hem igen snabbt och kolla på  SVERIGE!!!
Asså jag är så himla pepp på handboll nu!
VM är i Jkpg, kollade igår. Hade skitkul! Tackar Hanna, Issa, Niclas, Fabian och Erik för det.
Neha jaha, ska väll fräsha till mig lite, orka göra det typ halv 8 på en söndagmorgon?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0