LAST!

Sista inlägget frpn min älskade skoldator. Eftersom våran skola är tråkig så vi måste lämna in dom...
Dom samlar ändå bara damm, så det är fett ovärt. MEN Linn är min räddare så jag får låna hennes skoldator hela sommaren typ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AJ LAJK!

Igår kväll var jag med massa goa folk på utsikten, grillade och högg träd typ.
Hahah men det var sjukt random, har inte haft så kul på länge. Trodde min mage skulle sprängas!
Så vi firade sommarlov igår istället för idag, eftersom jag inte får komma på "festen" längre. HAHA, asso lol.
Det var ialla fall sjukt värt att lägga sig vid halv 3.
Speciellt när man tar fel på tiden på morgonen och är i skolan en timma tidigare än vad man skulle.
FML BIG TIME!


Boys Noize - Jeffer
Kan i alla fall säga att det här kan vara något utav det bästa jag hört!

Nu ska jag ta farväl av min bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0