seaside.

Kryssningen var en grej för sig verkligen! Hade megamysigt med min familj.
Lite dricka, spel, skratt och OTROLIGT fulla människor!
Buggade lite med, Emelie. Snart hänger jag på dig asså! Fasen vad roligt det är!

Men engrej jag störde på mig riktigt hårt var killarna.
Missförstå mig inte, I lööv boys! Men här gick gränsen.

Står och dansar med min siss och hennes pojkvän. Sjävklart dansade jag med andra killar och så.
En var ju supersnygg och skön! Men en halvtimma senare står han och klänger på en annan.
Men en 40+are! Asså kom igen! Är ni pojkar bara ute efter en sak?!
Visst, du var full, antagligen var damen fullare än dig så hon inte kunde se hur gammal du var.
Och sen hör man lixom överallt, DEN bruden är min! Så pekar en kille i gänget på en äldre!
MEN HALLÅ! Grabben du är 18, 19 år?!
Håll dig till din egen ålder! Och belive me, jag tror nog du hellre har en tjej i din egen ålder än en äldre kvinna..
Just sayin'.

Ska inte dra alla över en kant, men en sån sak växer i ögonen.

Så grabbar! Håll er till eran egen ålder, jag skulle inte vilja vakna upp jämte en 40årig gubbe i alla fall och tänka WTF happened last night??! 

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Jaa fillan !! följ med mig onsdagen den 15 till stadsparken, 80 spänn för ett riktigt bra band :) pussis

2011-06-05 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0