SOMMARLOV!

Tyckte det var dags att skriva lite igen.
Har sommarlov nu. PARTY! Saknar dock min babe(skoldatorn).
Men fick låna Linns dator och den går alldels utmärkt bra att låna!
Dock låter den mycket när man skriver..
Vad gjorde jag på min skolavslutning dåååååå.
Fikade med Jesper och Lisa på Ikea. Åkte ner till stan och gick runt lite. Råkade få med mig en tröja på Carlings. Happy!
Träffade Linn, åkte bil hem till Linn. Hem till mig och packa lite saker. Bilade till Västersjön och grillade. Badade för första gången i år!!!!
Ikväll ska jag äta med mina päron på Piren. Fett nice! Efter det kanske jag åker på lite fest.
Mhmm Jahaaa.
Ha ett fett lov nu för fasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0