Better off dead.

Vill gå och lägga mig nu och vakna fett utvilad imorgon. Heheee, men nänä.
Fillar drar plugget! eller "plugget" typ...

Blev inte mycket prao idag, eftersom vi hade friluftsdag! Var nere på Sportlife med brudarna och några fler.
På schemat  stog Body Combat, Core och Spinning. Jag är så gott som död nu.
Och + i kanten!
Näseblod när man kommer in direkt genom dörren. Kunde inte prickat mycket bättre där alltså!

Så nu sitter jag här med ingen energi alls, blodförluster och olust att leva denna dagen.
Hallå tjeeena surfillan! Mhmm, låt mig vara det.
Jag har väll all rätt att vara det nu.

'

Så, nu ska surisen lyssna på musik och "plugga" om kungar i Sverige.
Ååååh vad kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0