BRB DÖ LITE

Idag har jag hunnit med mycket. NOT

* Vaknade 8 typ.
* Till skolan och "gymmade" med boysen. Men körde väll lite eller så, mage och rygg. najs
* Klagade på allt som hade med mat att göra på lunchen.
* Chillade med Lisa lite.
* Drog och hade snack med en.
* Gjorde skolarbeten med Vicky och Jesper.
* Gick till A6 och shoppade och lunchade med Mammi.
* Hem, chilla 2 min. Ladda ner nya låtar i nallen
* In till staden och spela match. Förlust tyvärr men men..
* Heeeem, duscha och äta.

Ah, och nu sitter jag här och lamar. Ska snart dra igång 127 timmar. Verkar fett nice!


Mamma är gulligull och köpte dom till mig. Hihih IN LOVE!

Men brb ska dö nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0