Felicia is going to talk serious!

Okej nu tänker jag skriva lite skit. Kanske inte världsbehövligt men och? Min blogg! :)


LILLA FRÖKEN KISSIE
Provocerande blogg = man kan ju inte sluta läsa.
Okej jag gillar inte denna bruden, på det sättet hon skriver. IBLAND kan hon dock skriva bra saker. Sjukt sällsynt, men när hon gör det. Ja då är det bra faktiskt! + där.
Men hon och sin förbannade bröstoperation. Ja men bra att du fixade dina snea DD-kupor till 2 RUNDA BALLONGER! verkligen skitsnyggt!
Och det där med barnmat? Inga kommentarer, alla fattar att det är sjukt. 
Hey tjejen, skaffa lite självsäkerhet innan din haka blir spetsigare än din näsa.

KOLLA HAKAN!!!!

Dessiré Nilsson:
"MINA LÄPPAR ÄR NATURLIGT STORA"
(Dessie ofc)
Asså tjenna, den här tjejen har går liiiiiite för långt?
1: hon har åttiofemtusen projekt varje vecka. Möten hit och dit och lalala! MEN HALLÅ hon är ju inte ens 18! Får hon ens hålla på så mkt? Skolplikt eller?

2: VI BRYR OSS INTE OM HUR MYCKET DINA KLÄDER KOSTAR ELLER VAD DIN NYASTE VÄSKA HAR FÖR MÄRKE VI HAR FATTAT ATT DU HAR PENGAR!

3
: "har ni också ritualer på morgonen?"
Jaja, tar mig en dusch och tar kort på mig själv också, sen så smörjer jag in mig med min underbara body lotion från ett hemligt märke, den kostade 5079 kr! Sen brukar jag sola varje dag med, 45 min ofc! Man måste ju bli brun ;););););););)
Eh. Nej eller?

4
: Nej Disseré Nillson. Du har INTE naturligt stora läppar!

(och fortfarande de som säger att jag redigerar är avundsjuka!)
Eh ah men okej! Jag vill med ha så len hud i fejjan som en bebisröv, utan ett enda hårstrå eller någon fläck.
Väx upp för fan.

PAOW
Ne jag gillar faktiskt henne. Hon känns som en jordnära människa som står för allt hon säger!
Hon skryter aldrig typ? Och  hon & Hugo är bara asgulliga!

Söt är hon med!

Nu har surfillan fått ut sig lite.
Natti gullungar!

Kommentarer
Postat av: liss

hahahah! så jävla rätt xD söötnos!

2011-03-22 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0