flöt!

Vilken pissmorgon! Vaknade inte av klockan, så hiiiiimla trött! Tåget blev försenat 30 min. Läraren var sur på mig(???). Och mitt hår är fett äckligt.
Blev bättre sen. Spenderat dagen med Jesper och Mattias typ. Gulliga killar dedär! :D
Träffade BB och Becca på a6, gick runt med dom lite, åt på soya. Saknat brudarna!
Funderar på att gå ut och springa, men hinner nog inte det nu, för måste fixa lite tills imorgon + duscha och sånt.
Och blev så himla trött nu! Blir ännu bättre ikväll hahaha. NOT!

Nej men jag vill ha söndag nu, för då sticker vi till branäs :D:D
Kommer bli så satans götttttt! Då kommer det massa bilder med hihih!

Kommer nog göra några fula tidsinställda. Alltid lika kul.
Men bajs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0