I ♥ Wella.

Idag drog jag på ett spontant "möte". Eller Wella hårprodukterlalalashit letade hårmodeller.
Så tänkte väll att det kan la vara kul och kolla lite på det.
Så bara WAAAM! Jag är uttagen. HUR NICE?

Så på onsdag ska jag sitta i en stol i typ 5 timmar och bli stylad. Helt gratis! Färgning och klippning!
Asfett ju.
Jag kanske kommer ut så här....

Ett fluffigt redhead.
Cooolt eller?!

Och nu längtar jag tills jag blir 18. För jag och Tobias bestämde att vi ska tatuera oss dirr efter vi har fyllt år, alltså den 7 oktober typ.
OM PRICK 7 MÅNADER! Värt fifan.


Kommentarer
Postat av: Viktor

haha, gott fillan!

Fast tatuera dig. vågar du de? :)

2011-03-07 @ 21:39:30
URL: http://slashh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0