once again it's happening..

Jag bara älskar att vara med superbra personer och dansa. Kvällen började bra, blev lite lam. Hamnade till sist i min efterlängate säng. Underbart är det!
IB-fest var vi tydligen på. Men ah blev liiiite för mycket folk så vi drog sen haha.

Och har haft en låt på hjärnan hela dagen. Antagligen imorgon med.
Lykke Li självklart, vilket geni kvinnan är.
_____________________________________________________________________________________

Men jag blir så trött på mig själv.
Varför kan jag inte bara träffa rätt.
Eller jag har träffat rätt, men ändå är det så himla fel.
Så himla svårt, jag hatar det ibland.
Kärlek är ett jävla fenomen, absolut.
Börjar nästan vänja mig lite vi det här, vilket inte är bra. Alls.
Once again it's happening.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0