VÄRLDEN GÅR UNDER!

JAG FICK INTE SOVA SOM JAG VILLE INATT ÅH JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!
Gick ju upp tidigt för att dlma 2 matcher.
Men nej, då är det fel, jag ska döma en match, vid 1. JAG HAR ALLTSÅ GÅTT UPP TIDIGT I ONÖDAN!
Åh förbanna denna dagen.

Ajaa, tycke ni rätt låt vann? I melodifestivalen asså.
Det tyckte inte jag. Oh MY God! skulle fasen knipit första platsen.
Sen haha, det dryga är ju att låtarna som åkt ut OCH var i mellanakten. Det är ju skön dom som är bra!
Varför kan inte Sverige skaffa en bra musiksmak?!?!?
Jaja, k lol palla bry typ. Mehehe.

Baaajshejdå

Kommentarer
Postat av: Jeeeennnu

sv: haha, lättttt baby ;*

2011-03-13 @ 20:34:14
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: danni

ERIC SAADE ÄR BÄST SÅ TYST SLUTA LIPA. puss

2011-03-14 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0