IT'S FRIDAY! FUN FUN FUN.

Nationella prov på morgonen. Det var väll nice. Eller nått.
Efter det cruisade jag, Lisa och Anna i Matildas bil och letade efter någonstans att äta. Slutade på Subban(Subway..), där jag la 60 (ursäkta) JÄVLA SPÄNN på lite sallad, en halv tomat, 7 skicor gurka, 2 lite mindre kycklingfileer och en fet klick majonäs.
Men vi fick ju Red Bull sen på rugbyn i alla fall.
Den var riktigt nice, turneringen asså! Jäklar vad kött det var! Mina knän är inte i det vackraste laget och är öm lite varsom.
Vi förlorade dock i finalen mot Sanda, sög ju.
MEN vi hade skitkul och vädret gick knappast att klaga på. SOL SOL SOL!


Så här skön vart man under hela dagen.
Kolla min vänstra tutte med hahahah! fetaste hålet i tröjan, NICE.

Imorgon bär det av till Gööötet, lite shopping och massa handboll. WOOP WOOP!

Hej hejdå.

Kommentarer
Postat av: liss

MER RUGBY NÄSTA ÅR FÖRFAAN! TAGGAR REDAN !

2011-05-07 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0