Jamie Woon.

NIGHT AIR

Mitt rum blev nytt igen. Ut med vita möbler och in med brunt med vita och guldiga småsaker. Bruna sängsaker och massa ljus. Saknas en stor fet spegel och gardiner. Lite småsaker med sen är det DONE!
AND I LOVE IT!
Så jäkla övermysigt.

Igår säger jag bara BÄST till! Hahahah.
Tågade och bussade till Erica, där ett rikigt skönt tjejgäng hängde.
Grillning, dans och sjungande gjorde kvällen. Tills jag och Carro satte oss till bussen mot Ljungarum.
Hoppade dock av och satte oss i en bil istället med bästisJesper och hans sjuka kompis Robert.
HAHAHHA JAG DOOG!
Slutade på donken såklart! Sen hämtade min mammi upp mig i stan. Gulliiigull.

Back to boring imon då. Woop woop!


Felicia Och Carro. Crazy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0