on the balconyyy

Sitter och proppar i mig protein typ. Kyckling och kesosallad. NOMNOMNOM!
Det är fett skönt ute, dock blåser det lite för mycket. Men efter en halv löparrunda i skolan och ganska mycket eftersvett, då är det otroligt skönt att sitta utee! :D
Snart blir det att åka in till stan till dagens andra konditionspass. Party..

Idag spikade klassen(eller några) en resa till Liseberg. Kan ej få nog av stället. Shit vad nice det är!
Ska få alla höjdrädda att åka AtmosFear. Fett värt mahahah!

Råkade ladda ner Gagas album med. Blev lite halvt såld på det. Ganska grymma sånger. ibland.
Konstigaste är ju lätt JudAS. (Hahaha asså ta inte illa upp, det är inte jag som har gjort låten + att det är ironi)




Jag älskar min mapp. Mongolidbilder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0