SWOSH!

Hemkommen efter en svettig runda i skogen.
Runt 4 km inklusive backe i dom 4.
3 korta och 3 långa rusher.
Crazy as hell.

Nu duschen, sen vänta på kyckling. Kolla någon film på datan och jobba samtidigt. I lööv mah job!

Några datum jag skulle vilja ha nu.

9 Juni.
Sommarlov och en underbar kväll att se fram emot med übertrevligt folk. Sova hos Jenny och ta farväl av snutten.

16 Juni. Drar till Estocolmo i 5 dagar för att lapa sol, blåsa lite pipa och äta på Hard Rock Café. Lite goa cash på det.

28 Juni. Sticker till Grekland med bästa Linn och BB. 2 veckor sol, galna nätter, boys, dans, god mat & lite shopping.

15 Juli. Antagligen en vecka i Åhus. Med sand mellan tårna dagligen i en vecka får jag bestämma på handbollsplanen som den biffa bruden jag är. Goa kvällar med Cyrusbrudar och domare kommer jag leva livet.
Lite pengar på det gör ju inget heller för den delen.

Resten av lovet och alla dagar imellan tänker jag bo hos Jenny eller Linn. Hoppas på någon helg själv hemma med MEHE.


Så här såg jag ut på balen jao.
GÖÖLLIGÖLL!

Kommentarer
Postat av: Jeeeennnu

9juni <333333

2011-05-30 @ 21:04:45
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0