walk with me.

Mmm, kom igen nu vädergudarna och ge oss lite bra väder sista dagarna vi lever (HEHE).

Visst är det supergrymt att bli sjuk på en natt. Ganska rejält förkyld. Party.
Och visst är det ballt när man får en bild på en person man typ har klickat 50 gånger? Ååh I like.

Lite randomtankar.
Tänk om vi kommer dö på Lördag. Jag kommer i alla fall dö skitgrymt, antagligen i Balder eller liknande. Hade varit fett att sitta längst upp på AtmosFear och se jordbävningen bara dyka upp. IMBA!

Jag blev fetingstolt över Lisa Moberg när han sa. "den där Avicii, han är fan grym!" Hallå bruden, ÄNTLIGEN!

Är lite stolt över mig själv som inte rört plånboken på 2 veckor typ. Iofs finns det ingenting i den..

House är mitt liv(musik asså).

Skulle vara nice att vara 18 NU. så man inte missar ännu en sommar.

Det är 39 dagar till Grekland!


Även jag har varit lite minifjortis.
Men jag saknar mitt blonda hår. SKA bli blond igen.
Don't give a **** om andra ogillar det!

XOXO

Kommentarer
Postat av: liss

aaaw, (a) du lär mig allt du kan! :D <3

2011-05-19 @ 14:56:51
Postat av: Jenny S

Varför tror du folk bryr sig om du ogillar dem då? Jävla pajas :)

2011-05-25 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0