Maskinen.

Och jag vill bara känna hur det känns
tänka tillbaka bara minnas vår sekvens.
Våra stunder vi hade, tankar idéer
din lukt i din nacke, pussar och skrattar
åt sista gången vi delade en spliff på balkongen.
Satt uppe på natten
Och jag minns när jag mådde kasst
du sa jag kan dra vårt last.



Hade ju varit grymt att se dom live. Ja oja det hade det.

Snart är det lov också! HUR NICE?
Alltså, jag tycker min blogg är skittråkig. För jag har verkligen inget att dela med mig av. Eller egentligen har jag nog det, men det känns som bara väldigt onödiga saker. Lixom hur behövlig är den här texten?

Äh vafan. Nu ska jag ner till ICA och köpa dricka, sen ska jag poppa popcorn och mysa ner mig i sängen och kolla South Park, Gossip Girl och Napoleon Dynamite.
Fyfan vilken bra kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0