Go find yourself or stay helpless.

Topp 5 storbloggare. (i random ordning)
 - Lisaplace.devote.se
 - Karnaah.devote.se
 - kanal5/feliciafrithiof
 - nyheter24/angelicablick
 - Kenzas.se

Hänger även runt på.
 - dessirenilsson.se
 - paow.se
 - kissies. se
Endast för att få lite skratt i vardagen.

Inspobloggar.
 - kanal5/365days
 - mollyrustas.devote.se
 - dollyblond.se
 - rodeo.net/tattoologist

Vardagligen går jag in på mina vänners bloggar!
 - delfinbiff.blogg.se
 - jennyhellstrom.blogg.se
 - babicake.blogg.se
 - honeyhiccup.blogspot.com
 - inadequacy.blogg.se (Okej Ellen jag känner inte dig, TYP. men man kan ju inte motstå en så skön blogg!)

Yesyes, hela listan därja!

Nu blir det våffelbak med mammi i väntan på att markus kommer hit. Då blir det myyyys på höga levlar!


Kommentarer
Postat av: Jeeennnnu

men min blogg är ju den bästa av dom alla,

de glömde du skriva!

2011-09-14 @ 21:13:08
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Jeeennnnu

DIN JÄKEL, JAG BORDE RÄKNAS SOM STORBLOGGARE.

SÅ SOM JAG BLOGGAR PÅ FÖR DIN SKULLLLLLLL

2011-09-14 @ 21:13:36
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0