never to late to apologize.

Har inte varit hemma på hela helgen och igår var jag alldeles för seg för att orka skriva några rader.

Vi hade i alla fall SM i helgen. Och njaa, bra gick det la inte. Men vi vann en match i alla fall!
Dock hade vi skitkul! Massa snabbmat, Max gånger 2 och en Donk. Det är inte nådigt! Känner att jag inte vill käka donk osv på ett tag. Dock kommer det bli så hahaha!

En sajtzing (jag men det uttalas ju så) genom rosengård med. HAHA söndagens höjdpunkt ABSOLUT!'
Efter en hel helg med tuffa matcher mår kroppen som den ska(död) och den är sådär lagom snygg. Har blåmärken på hela överarmarna typ hahaah! Och knäna ska vi inte snacka om.



Sen fyller jag år väldigtväldigt. VÄLDIGT snart. Just sayin'


Såhär skön kommer jag vara då. lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0