SKA TA TAG I DET HÄR NU LOVAR!

Har just nu engelska. Håler på att skriver ett tal som "man ska hålla när vi tar studenten". Fett med kul, assvårt och så vidare.

Lovade ju er lite musiktips med för 6 dagar sen(har la inte bloggat sen sist). Men dom kommer ikväll eftersom internet inte är hundra mot mig och min dator i schulan.


Jag fyller 18 om exakt 4 veckor. Vet inte vad jag vill ha. Börjar få panik, man måste ju önska sig något jävligt bra när man blir myndig.
Som alla mina kompisar(typ), kommer jag väll med få någon trevlig sexleksak, fejkmustascher och navelpiercingar. Känner att jag behöver alla 3. Jättemycket.
1.
Haha, jag behöver inget såntdär. Men är väll en oskriven lag att alla brudar ska ha en rosa dildo.
2. När skulle jag använda dom?! Fett med kul, men det är väll en fyllesak..
3. Kan ju vara bra att ha hål i naveln innan man införskaffar sig piercingar.

Så tänk på dessa visa ord brudar! Jag vill bara en en jävligt kul kväll med er den 7 oktober. FÖR DÅ SKA NI INTE VARA UPPTAGNA, UTAN SUPA NER MIG FÖR JAG ÄR ARTON!
:)



Kommentarer
Postat av: LINN

älskar den bilden! helt sjukt! saknar dig som fan också <3

2011-09-09 @ 13:44:49
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0